ԱՄՆ-ի հատուկ դեսպանորդ Սթիվ ՈՒիտկոֆը թույլատրելի է համարել Աբրահամի համաձայնագրերի ընդլայնումը, նշելով, որ Հայաստանն ու Ադրբեջանը կարող են միանալ դրանց ապագայում։ «Մենք կարծում ենք, որ շատ, շատ մոտ ենք այդ երկրներում հակամարտությունների վերջնական լուծմանը։ Ես կարծում եմ, որ երկուսն էլ կարող են ցանկանալ միանալ Աբրահամի համաձայնագրերին»,- ասել է Ուիտկոֆը։ ԱՄՆ-ի հատուկ ներկայացուցչի խոսքով՝ սա շատ կարևոր նախաձեռնություն է երկրի նախագահ Դոնալդ Թրամփի համար, և նա հավատում է դրան։               
 

Ռեպլիկ

Ռեպլիկ
23.09.2024 | 06:57

Բոլոր նրանք, ովքեր կարդացել են ֆրանսիացի գրող Ռաբլեի «Գարգանտուա և Պանտագրուել» երկը, կհիշեն, թե ինչպես խորամանկ Պանուրգը պատժեց վաճառական Դենդենոնին, որը նույն նավով իր ոչխարներն էր տեղափոխում:

Վաճառականը Պանուրգի հոգուն հասցրել էր: Նա էլ վրեժ լուծելու համար ագահ վաճառականից գնեց ոչխարների առաջնորդին և գցեց ծովը, որին հետևեցին նավում գտնվող բոլոր ոչխարները և խեղդվեցին ծովում: Այստեղից և առաջնորդին կուրորեն հետևելու մոլությունը սովորաբար որակում են «պանուրգյան հոտ» արտահայտությամբ: Այս բարդույթը սովորաբար ի հայտ է գալիս հասարակական կարծիքի ձևավորման ժամանակ:

Ակնառու է, որ խոսքի ազատության արևմտյան մոդելը մեր իրականության մեջ իրավունք շնորհեց համարժեք հոգեբանությամբ դրսևորվող ոչ ռացիոնալ և ոչ օգտակար մի իրողության, այն է՝ խիստ մասնագիտական քննություն պահանջող խնդիրներին հանրությանը մասնակից դարձնելու շռայլությունը, որի «բարեհոգի» թույլտվությամբ անգամ խիստ մասնագիտական խնդիրների քնննությունը աննկատ, անակնկալ տեղափոխում է նաև հասարակական կարծիքի ոլորտ: Խնդրի քնննության մեջ մտավորապես անպատրաստ և պատասխանատվության զգացումից ազատված հանրության ներգրավումը տվյալ խնդրի լուծման առումով ոչ մի դրական արդյունք չի կարող տալ, բացի քաոտիկ, կիսագրագետ միջամտությունների առատությունից, որը իրականում ավելի է մեծացնում և ընդարձակում լուծման անորոշությունը: Հասարակական կարծիքը առհասարակ զուրկ է մասնագիտական խնդիրներ լուծելու մենաշնորհից:

Տեսանելի է, թե արդ քաղաքական, գիտական, մանկավարժական, մեթոդական, մասնավորապես դասագրքերում զետեղված նյութերին առնչվող խնդիրները ինչպես են հայտնվում ֆեյսբուքում, որոնց շուրջ ծավալվում է կարծիքների տարամիտություն, հավակնոտություն, սեփական եսը խնդրի քննության ոլորտ տեղափոխելու ինքնապանծացման բնազդային վարք, քննարկման մասնակցողի եսասիրական, բնազդային հաճույք ստանալու ենթագիտակցական տրվածություն:

Գաղտնիք չէ, որ կիսագրագիտությունը կառուցողական չէ, այլ ավերող և ապակողմնորոշող է: Ի սեր Աստծո, եթե մասնագետ չեք, թողե՛ք թող մասնագետները որոշեն և գնահատեն խնդիրը: Չմասնակցելով խնդրի լուծմանը, նման պարագայում դուք ավելի շատ կհարգեք ձեզ: Իսկ եթե բանավեճ հարուցող, առաջադրող ինչ-որ մեկը ջուր է պղտորել՝ ձուկ որսալու նպատակով, ապա առավել ևս հարգեք ձեր անձը և այն մի աղտոտեք ձուկ որսացողի կողմից պղղտորած ջրերում:

Արամ ԱԼԵՔՍԱՆՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3969

Մեկնաբանություններ